رفتن به محتوای اصلی

پیام مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر به مناسبت روز خبرنگار

1402/05/18

به گزارش بسیج رسانه از بوشهر، متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسمه تعالی

 

روز خبرنگار یادآور مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام رسانه است که با نثار جان شیرین خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
ما همه ساله هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت شهید گرانقدر جبهه رسانه محمود صارمی را که توسط طالبان در محل کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به فیض عظمای شهادت نائل آمدند، بزرگداشت می‌گیریم تا بدین بهانه از زحمات و تلاش‌های همرزمان این شهید گرانقدر تجلیل به عمل آوریم.
ما اکنون در دورانی بسر می‌بریم که تمام جبهه کفر به رهبری آمریکا و اسراعیل و ایادی آنان در برابر جبهه حق به رهبری ایران اسلامی قد علم کرده اند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.
به طور قطع و یقین نقش اصحاب رسانه در جبهه نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل و تعیین کننده است و این مهم رسالت ما اصحاب رسانه را مضاعف می‌نماید.
دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در این دوران حساس و سرنوشت‌ساز در حال از دست دادن موجودیت خود بوده و برای حفظ بقاء خود دست به هر نیرنگ و حیله‌ای می‌زنند، اما غافل از این هستند که بر اساس آیه شریفه قرآن کریم ((و مکروا و مکر الله ان الله خیر الماکرین)) به ورطه هلاکت خواهند افتاد.
سازمان بسیج رسانه سپاه امام صادق (ع) دوشادوش افسران جنگ نرم استان ولایت مدار و دارالحماسه بوشهر بر اساس فرامین، رهنمود‌ها و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و در قالب یک جبهه متحد رسانه‌ای تا پای جان در مسیر نورانی دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های عظیم آن خواهد ایستاد.

۱۷ مرداد ۱۴۰۲

 

محسن رضایی نژاد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر