رفتن به محتوای اصلی

عملیات گروه‌های مقاومت انتقام جنایت‌های بیش از ۷۰ ساله رژیم اشغالگر قدس است

1402/07/20

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: عملیات گروه‌های مقاومت انتقام و پاسخی قاطع به جنایت‌های بیش از ۷۰ ساله رژیم اشغالگر قدس است

حسن رضایی‌نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پاسخ گروه‌های مقاومت فلسطین یک اقدام غافلگیرانه بود که شگفتی‌های متعددی در عرصه‌های اطلاعاتی و عملیاتی علیه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست را به منصه ظهور گذاشت.

وی بیان کرد: این عملیات به وضوح نشان داد که رژیم اشغالگر قدس از خانه عنکبوت نیز سست‌تر، قابل نفوذ و آسیب‌پذیری بسیار بالایی دارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: در پاسخ قاطع، گروه مقاومت نشان داده شد که صهیونست‌ها از قدرت بازدارندگی، فرماندهی و تجهیزات نیروی انسانی برخوردار نیستند.

رضایی نژاد ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن صهیونیستی از لحاظ نظامی و اطلاعاتی شکستی غیرقابل ترمیم خورده و برخی از سازه‌های اصلی حاکمیتی این رژیم به واسطه ضربه شدید ویران شده و تجدیدبنای آن نیز امکان ناپذیر است.

وی گفت: رژیم اشغالگر قدس در این نبرد بیشتر به دنبال مظلوم نمایی و همراه کردن افکار عمومی دنیا بودند اما سوال اساسی این است چه کسی پاسخگوی بیش از ۷۰ سال جنایت‌های متعدد و کشتار مردم مظلوم فلسطین است؟

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر اظهار کرد: صهیونیست‌ها همچنین دنبال شیعه گرایی و ایرانیزه کردن عملیات غرورآفرین گروه‌های مقاومت بودند و این در حالی که شواهد نشان از خودکفایی و ارتقا توان اطلاعاتی و عملیاتی گروه‌های مقاومت دارد.

وی افزود: شروع این جنگ ناشی از تحریک‌های کابینه افراطی نتانیاهو بود.

رضایی‌نژاد بیان کرد: طوفان الاقصی واکنشی به اقدام‌های سران ظالم و جنگ طلب رژیم صهیونیستی و بویژه شخص نتانیاهو بود که نشان داد این رژیم در دفاع از شهروندان خود نیز کارایی لازم را ندارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر ادامه داد: این رویه منجر شده تا روند موج معکوس از اسرائیل به سایر کشورها رقم بخورد و روز به روز روند افزایشی پیدا کند.

وی گفت: نوآوری گروه‌های مقاومت در عملیات طوفان الاقصی به وضوح آشکار شد چرا که آنان از سنگ پرانه به مرحله موشک زنی رسیدند که این نوید پیروزی قطعی در آینده دارد.

رضایی‌نژاد ادامه داد: محروم کردن مردم غزه از آب و برق خود نشان از جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است که رسانه ها به عنوان نوک پیکان مبارزه در جنگ ترکیبی و نرم باید به شکل ویژه به آن بپردازند.

وی افزود: در این جنگ مشخص شد آمریکا برای حمایت از دست نشانده خود نیز کارایی و حمایت لازم را ندارد و تلاش برخی کشورهای عربی برای عادی سازی با رژیم جعلی و اشغالگر قدس بدون فایده بوده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تاکید کرد: کشورهای حامی این رژیم به طور قطع ضرر خواهند کرد و از عادی سازی رابطه با رژیم غاصب صهیونیست سودی نمی‌برند.