رفتن به محتوای اصلی

جام رسانه‌ای امید در عسلویه برگزار می‌شود

1402/07/20

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ استان بوشهر گفت: جام رسانه‌ای امید در عسلویه برگزار می‌شود.

محسن رضایی نژاد عصر چهارشنبه در جمع مدیران رسانه اظهار داشت: جام رسانه‌ای امید در راستای تقویت امید در جامعه اواخر آذرماه امسال در عسلویه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جام به مدت ۲۴ ساعت برگزار می‌شود، اضافه کرد: در شرایطی که پیش‌بینی برای حضور ۵۰ نفر در این رویداد صورت گرفته بود، تعداد شرکت‌کنندگان به ۱۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر خاطرنشان کرد: رویداد رسانه‌ای امید با حضور یکی از مقام‌های عالی رتبه کشوری و سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: خبرنگاران در رویداد جام رسانه‌ای طی ۲۴ ساعت با تولید محتوا در محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر نمی‌‎خوابند و در طول یک شبانه روز با رویکرد امیدآفرینی مستمر برای نظام کار می‌کنند.

رضایی‌نژاد با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۲ محور و در ۱۰ قالب افزود: قالب‌های این جشنواره شامل گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست است.

وی بیان کرد: شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه، صنعت و تولید، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، عفاف و حجاب، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، بوشهر پایتخت مقاومت، مطالبه‌گری و کاهش مصرف برق محورهای اصلی جشنواره است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر زمان ارسال آثار به این جشنواره را ۲۵ آذرماه عنوان کرد و افزود: اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر هفته نخست بهمن ماه در حسینیه ثارالله بوشهر و اختتامیه جشنواره کشور نیز نیمه دوم بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.