رفتن به محتوای اصلی

برگزیدگان نخستین "جام رسانه امید" در بوشهر معرفی شدند

1402/10/06

ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان استانی و اصحاب رسانه آیین اختتامیه نخستین دوره "جام رسانه امید" در بوشهر برگزار و از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش سازمان بسیج رسانه استان بوشهر؛ مسؤول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر صبح سه‌شنبه در این آئین اظهار داشت: رویداد جام رسانه‌ای امید با هدف تحقق اهداف جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی در استان بوشهر برگزار شد.

محسن رضایی نژاد شناسایی و معرفی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: تولید محتوای امیدآفرین از مهمترین اهدافی است که در قالب این رویداد رسانه‌ای دنبال شود.

وی به ظرفیت‌های استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: باید این ظرفیت‌ها شناسایی شده و با همکاری رسانه‌ها زمینه معرفی این ظرفیت‌ها و دستاوردها به جامعه فراهم شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از تلاش برای توانمندسازی اهالی رسانه در استان خبر داد و بیان کرد: ایجاد و تقویت رسانه‌های تخصصی و تولید محتوای باکیفیت باید با جدیت دنبال شود.

در این آئین از برگزیدگان بخش‌های گزارش خبری، یادداشت خبری، خبر، تیتر، عکس، پوستر و کلیپ نخستین "جام رسانه امید" به شرح زیر با اهداء لوح تقدیر شد.

 مقام اول

یادداشت خبری: مهرداد جشنی پور

گزارش خبری: سید حسین موسوی

خبر: سید حسین جعفری

تیتر: عذرا شباب

عکس: محمد غلامحسینی

پوستر: مریم مبارکی

کلیب: سید محمدمهدی سجادی

مقام دوم:

یادداشت خبری: کبری فقیه

گزارش خبری: فاطمه مظفری

خبر: فرخ قاسمیان

تیتر: سید حسین حسینی

عکس: ابولفضل قاسمی

پوستر: اسما بوستانی

کلیپ: فاطمه قاسمی

مقام سوم:

یادداشت خبری: ایمان شجاعی مقدم

گزارش خبری: آزاده حیدری

خبر: مهدی عالی پور

تیتر: داود بحرینی

عکس: محمد اشکاوند

پوستر: فریده ساجدی

کلیپ: میلاد احمدی

هیات داوران مبین شجاعی مقدم، حسین سرمشقی، سارا طاهری، یاسمن پورمحمدی، سعیده دشتی و شاهین پورحیدر را در این دوره "جام رسانه امید" شایسته تقدیر دانستند.