رفتن به محتوای اصلی

جهاد تبیین فتح قله‌ها یک فریضه ضروری است

1402/07/20

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: جهاد تبیین فتح قله‌ها یک فریضه ضروری است که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده و ما باید اجرا کنیم.

 به گزارش سازمان بسیج رسانه استان بوشهر؛ سردار علی رزمجو  در همایش روایت فتح در حسینه عاشقان ثارالله با حضور سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: تقویت روحیه جهادی ، تلاش و جدیت توام با امید به آینده برای کشور موفقیت های زیای رقم خواهد و باعث شکست دسیسه های دشمن علیه نظام اسلامی ایران خواهد شد.

وی افزود: جهاد تبیین فتح قله‌ها یک فریضه ضروری است که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده و ما باید اجرا کنیم.

رزمجو یادآورشد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس برای ما این بود که هیچگاه نباید از دشمن بترسیم حتی اگر دشمن دارای ابزار و ادوات و تجهیزات بیشتر و پیشرفته‌تری باشد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران روز به روز در حال بزرگ‌تر شدن و به ثمر رساندن اهداف است و بسیاری از کاخ زر و زور را در هم شکسته و قله‌های بزرگی را فتح کرده است.

سردار رزمجو امید آفرینی را لازمه امروز جامعه دانست و افزود: دشمن دنبال ناامید کردن مردم است و رسانه‌ها و افرادی که تریبون دارند و قلمی در دست دارند باید دستاوردها را بیان کنند و امیدآفرینی در دستور کار باشد.

وی ادامه داد: باید بصیرت دینی و ولایت‌مداری همراه با ایثار و فداکاری در جامعه تقویت شود.

وی گفت: باید با عملیات آفندی رسانه‌ای علیه دشمن عملیات‌های بزرگ و کوچک داشته باشیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: اتاق فکر دشمن در تلاش است که ملت ما را ناامید کرده و در داخل کشور چالش ایجاد کند ولی نقشه‌های آنها با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی ناکام مانده است.